Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 136854
Warunki pracy
- praca jednozmianowa,
- ośmiogodzinny system pracy,
- praca administracyjno-biurowa,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Stałe stanowisko pracy usytuowane na parterze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (brak wind, brak podjazdów).
Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
z wykorzystaniem monitora ekranowego.
Zakres zadań
- koordynuje zagadnienia z zakresu gospodarki mieszkaniowej policjantów Komendy Miejskiej Policji w Rzeszowie celem ich prawidłowej realizacji,
- prowadzi pełną ewidencję mieszkań służbowych funkcjonariuszy oraz emerytów KMP w Rzeszowie (książki ewidencyjne, kartoteki, teczki mieszkaniowe) celem prawidłowego udokumentowania wypłaty przysługującego równoważnika,
- nalicza i ewidencjonuje należności przysługujących równoważników za remont mieszkania dla policjantów KMP w Rzeszowie celem ich wypłaty,
- przesyła oświadczenia mieszkaniowe oraz przyjmuje je od policjantów w celu naliczenia należności za remont mieszkania
- sporządza decyzje za remont lokalu mieszkalnego dla policjantów KMP w Rzeszowie celem przyznania należności,
- sporządza wykazy przyznanych pomocy finansowych i przekazuje je do KWP w Rzeszowie celem realizacji,
- prowadzi postępowania związane z przyznaniem pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego przez policjantów KMP w Rzeszowie celem ich przyznania uprawnionym policjantom.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej
- umiejętność interpretacji przepisów i ich stosowanie w praktyce,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- łatwość komunikacji,
- umiejętność redagowania pism,
- umiejętność obsługi komputera i edytora tekstu,
- znajomość Ustawy o Policji,
- znajomość Ustawy o finansach publicznych,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
- ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe