Praca: Team Leader w Call Center

Jesteśmy prężnie rozwijającą się polską firmą, która od ponad 12 lat specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz montażu systemów fotowoltaicznych, kolektorów słonecznych oraz pomp ciepła.


Przez ten czas zrealizowaliśmy ponad 22 000 instalacji OZE dla klientów indywidualnych, przemysłowych oraz jednostek samorządu terytorialnego na terenie kraju.


Działamy nowocześnie i dynamicznie na terenie całej Polski, jak również posiadamy swój oddział w USA (Texas).

Team Leader w Call Center
Miejsce pracy: Rzeszów

 

Nasze oczekiwania
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • dyspozycyjność i chęć do podejmowania nowych wyzwań
  • elastyczność i umiejętność reagowania na nieoczekiwane sytuacje
  • znajomość aplikacji z pakietu MS Office, w szczególności Excel w stopniu zaawansowanym
  • umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku
  • zespołowego podejścia do pracy z zapewnieniem dbałości o dobry wizerunek firmy
  • rozumienia koncepcji i strategii firmy oraz zdolność do komunikowania jej współpracownikom
  • doświadczenie w branży fotowoltaicznej oraz znajomość OZE będzie dodatkowym atutem
Od nas otrzymasz
  • rodzaj umowy odpowiadający Twoim potrzebom
  • profesjonalne wdrożenie i wsparcie przełożonego
  • szkolenia produktowe w zakresie fotowoltaiki i innych odnawialnych źródeł energii
  • atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z generowanymi wynikami
  • pracę w przyjaznej atmosferze, w kulturze wspierającej dzielenie się wiedzą
  • Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon
Za co będziesz odpowiedzialny
  • rekrutację i onboarding nowych pracowników
  • szkolenie pracowników oraz prowadzenie efektywnego wdrożenia
  • wspieranie zespołu w realizacji codziennych zadań oraz wyznaczonych celów
  • motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
  • monitorowanie wyników pracy podległego zespołu i ich raportowanie
  • dbanie o wyposażenie zespołu w niezbędne narzędzia pracy
  • rozliczanie czasu pracy i organizowanie grafików dla zespołu Call Center
  • dbanie o atmosferę w firmie i zespole
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dorealizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).


APLIKUJ TERAZ