Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 158189
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
- praca w pozycji siedzącej,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na VI piętrze PUW w Rzeszowie, przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. W przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Zakres zadań
- rozpatruje odwołania i zażalenia wniesione na wydane przez organy I instancji decyzje i postanowienia w sprawach pozwoleń na budowę, zezwoleń na realizację inwestycji drogowych, zgłoszeń, zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych i przygotowuje rozstrzygnięcia w tym zakresie,
- rozpatruje wnioski i prowadzi postępowania administracyjne w trybach nadzwyczajnych,
- rozpatruje skargi kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, przygotowuje propozycje odpowiedzi w celu przesłania dokumentów do Sądu, uczestniczy w rozprawach,
- rozpatruje skargi, wnioski i zapytania z zakresu administracji architektoniczno–budowlanej,
- uczestniczy w czynnościach kontrolnych i inspekcyjnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe na kierunku budownictwo lub inżynieria środowiska lub prawo lub architektura lub planowanie przestrzenne
- Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych – powyżej 0,5 roku,
- Znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o kontroli w administracji rządowej, Prawo wodne, o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o dostępie do informacji publicznej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
- Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
- Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe w administracji architektoniczno-budowlanej lub nadzorze budowlanym.