Praca: Starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 141551

Warunki pracy


  • Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, brak odpowiednio dostosowanych toalet. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.

Zakres zadań

  • Prowadzi ewidencję sprzętu w użyczeniu oraz darowizn jednostek Policji woj. podkarpackiego.
  • Opracowuje dokumentację do postępowań o zamówienia publiczne na sprzęt i materiały z działu kwaterunkowo-gospodarczego (techniczny opis przedmiotu zamówienia, projektu umów, wyliczenia wartości zamówienia).
  • Sporządza dokumenty przychodowo-rozchodowe oraz obrotowe w systemach SWOP-GM oraz SWOP-ST, prowadzi ewidencję zakupionego sprzętu i wyposażenia w tych systemach.
  • Opracowuje plany zakupów i dostaw sprzętu kwaterunkowo-gospodarczego oraz AGD.
  • Sporządza wnioski, zapytania ofertowe, zamówienia na sprzęt kwaterunkowo-gospodarczy oraz AGD dla potrzeb Policji woj. podkarpackiego.
  • Sporządza comiesięczne zapotrzebowanie środków finansowych na realizacje nałożonych zadań.
  • Sporządza okresowe sprawozdania i analizy wydatków bieżących i majątkowych z zakresu gospodarki kwaterunkowej wydziału.
  • Dokonuje przeglądu i oceny przydatności oraz sposobu zagospodarowania, niektórych składników rzeczowych majątku ruchomego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe - powyżej roku pracy w administracji publicznej
  • Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego z godnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Znajomość przepisów PZP i finansowych
  • Znajomość obsługi programów biurowych Microsoft Office, Open Office, obsługa komputera
  • Umiejętność organizacji pracy własnej, analizy i syntezy
  • Posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami - prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe - 5 lat w zakresie realizacji zamówień publicznych lub obsługi logistycznej