Praca: Starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 139431

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, 40-godzinny tydzień pracy w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe i szkolenia,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • długotrwała pozycja siedząca,
  • narzędzia i materiały do pracy: komputer, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka,
  • współpraca instytucjami zewnętrznymi i komendami PSP,
  • praca na 3 piętrze,
  • praca w pomieszczeniach ogrzewanych z dostępem do światła dziennego,
  • brak wind i podjazdów oraz odpowiednio dostosowanych ciągów komunikacyjnych i toalet dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • dekretuje i księguje dowody księgowe dotyczące ewidencji rzeczowych składników majątku, umorzeń środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych będących w ewidencji bilansowej jednostki;
  • uzgadnia ewidencję syntetyczną rzeczowych składników majątkowych z analityczną ewidencją tych składników prowadzoną przez odpowiednią komórkę organizacyjną jednostki;
  • dekretuje i księguje dokumenty dotyczące gospodarki magazynowej jednostki;
  • dekretuje i księguje dokumenty dotyczące sum na zlecenie i depozytowych;
  • dekretuje i księguje dowody księgowe dotyczące Funduszu Wsparcia PSP;
  • sporządza sprawozdania ze składników majątkowych będących w ewidencji bilansowej jednostki.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • znajomość obowiązujących aktów prawnych, tj. ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości i umiejętność ich interpretacji,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy pod presją czasu i zachowanie równowagi w sytuacjach stresogennych
  • Umiejętność technicznej obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office