Praca: Starszy inspektor ds. finansowych (płace)

STRAŻ MIEJSKA RZESZÓW
Starszy inspektor ds. finansowych (płace)
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/4083
OBOWIĄZKI:
Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku starszego inspektora ds. finansowych (płace):a.naliczanie wynagrodzeń i zasiłków dla pracowników etatowych, z uwzględnieniem premii, dodatków, potrąceń i absencji oraz prowadzenie kartotek wynagrodzeń i kartotek zasiłkowych;b.sporządzanie, dekretowanie i księgowanie list płac, list płac umów cywilnoprawnych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, wypłat świadczeń z ZFŚS i ekwiwalentów za niewykorzystany urlop;c.naliczanie składek ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS;d.prowadzenie PPK;e.sporządzanie w systemie bankowym przelewów z tytułu wynagrodzeń;f.naliczanie, dekretowanie i księgowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń i świadczeń z ZFŚS oraz przygotowywanie i wysyłka deklaracji podatkowych;g.comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunków z tytułu ZUS;h.obsługa systemu OPTIMA w zakresie kadrowo płacowym i prowadzenia ewidencji magazynowej;i.tworzenie raportów płacowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne (audyt, kontrole);j.monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz ich wdrażanie;k.przygotowywanie cząstkowych rejestrów VAT, cząstkowych deklaracji VAT-7, cząstkowych informacji podsumowujących oraz cząstkowych plików JPK_VAT;l.ewidencja dokumentów zakupu i terminowe sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej;m.wykonywanie innych, nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez komendanta Straży Miejskiej, należą do kompetencji danego stanowiska.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne


Wymagania inne:

1.Wymagania niezbędne:a.posiadanie obywatelstwa polskiego,b.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c.brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,d.wykształcenie wyższe ekonomiczne,e.doświadczenie zawodowe min. 10 lat w księgowości w jednostce samorządu terytorialnego.2.Wymagania dodatkowe (preferowane podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów):a.znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz płacowych,b.biegła znajomość obsługi programów: FINANSE VULCAN, OPTIMA, Płatnik oraz bankowości elektronicznej,c.znajomość zasad rachunkowości budżetowej w jednostkach samorządu terytorialnego,d.znajomość zasad sporządzania deklaracji ZUS, PIT, VAT,e.umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,f.umiejętność pracy w zespole i na samodzielnym stanowisku, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność,Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku a.zakres obowiązków na oferowanym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu komputerowego i narzędzi informatycznych,b.zakres wykonywanych obowiązków dotyczy stanowiska urzędniczego, praca na tym stanowisku ma charakter biurowy,c.praca w wymiarze 1 etatu, na podstawie umowy o pracę,d.w Straży Miejskiej w Rzeszowie funkcjonuje wewnętrzna procedura zgłaszania nieprawidłowości i naruszeń.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie




Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.