Praca: Specjalista

Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 159117

Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Wyposażenie podstawowe na stanowisku pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon. W budynku, w którym mieści się Wydział Finansów jest ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problemy z poruszaniem się, brak windy i ciągi pieszych nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia sanitarno- higieniczne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Przy budynku jest miejsce parkingowe. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne. Stanowisko nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.

Zakres zadań

  • Sporządza listy wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników oraz listy dodatkowych należności.
  • Prowadzi kartoteki zarobkowe, podatkowe i zasiłkowe funkcjonariuszy i pracowników.
  • Sporządza formularze PIT-11 o rocznych dochodach i zaliczkach pobranych na podatek dochodowy od osób fizycznych przez płatnika.
  • Sporządza zaświadczenia o wysokości osiągniętego przychodu (dochodu).
  • Przygotowuje i opracowuje dokumentację do celów emerytalno-rentowych (druk Rp-7).
  • Wprowadza do kartotek podatkowych funkcjonariuszy i pracowników kwoty otrzymanych świadczeń pieniężnych i niepieniężnych na podstawie informacji przekazanych z wydziałów merytorycznych realizujących przedmiotowe świadczenia.
  • Ewidencjonuje w sposób chronologiczny wydatki z tytułu wypłacanych nagród motywacyjnych.
  • Archiwizuje dokumentację służbową.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe - powyżej roku pracy w komórkach finansowych
  • Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego z godnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Znajomość prawa podatkowego
  • Biegła znajomość MS Office
  • Zdolności interpersonalne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej