- sporządzanie list płac, obliczanie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;- sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych, deklaracji i raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników oraz zleceniobiorców;- sporządzanie list płac wynikających z umów cywilnoprawnych;- ewidencja zwolnień lekarskich i nadzór nad prawidłowością wypłacanych z tego tytułu należności;- sporządzanie dokumentów do Urzędu Skarbowego i GUS;- sporządzanie wymaganych przepisami prawa oraz Organizatorów muzeum sprawozdań, zestawień, raportów, analiz i wyliczeń;- prowadzenie spraw z zakresu kadr i płac;- realizacja zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrekcję Muzeum lub osobę przez nią upoważnioną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, statutu i aktów normatywnych Muzeum.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:- wykształcenie wyższe lub średnie- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie zadań- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatkowych- umiejętność obsługi komputera pakiet Office, Word, Excel, Płatnik
Miejsce pracy:Łańcut
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 2 800 PLN