Praca: Specjalista ds. Wyposażenia Gastronomicznego

Globalna marka, jedna z najlepiej rozpoznawalnych z branży, poszukuje Specjalisty ds. Wyposażenia Gastronomicznego.


Na tym stanowisku dana osoba będzie odpowiedzialna m. in. za koordynację wyposażenia restauracji, utrzymywanie i dbanie o relację z dostawcami oraz wparcie merytoryczne w zakresie sprzętu kuchennego.

Specjalista ds. Wyposażenia Gastronomicznego
Miejsce pracy: Rzeszów
Zadania:
  • Koordynowanie wyposażenia nowych i modernizowanych restauracji, składanie zamównień na sprzęt gastronomiczny i urządzenia HVAC, kontrola prac instalacyjnych w restauracjach
  • Współpraca z globalnymi i lokalnymi dostawcami, dystrybutorami i firmami serwisowymi
  • Udział w procesie wyboru dostawców, dystrybutorów i firm serwisowych
  • Rekomendowanie i wprowadzanie rozwiązań w obszarze wyposażenia gastronomicznego
  • Współpraca i z Licencjobiorcami restauracji, w tym: wsparcie merytoryczne w zakresie sprzętu, przygotowywanie zestawień producentów i niezbędnego wyposażenia restauracji
  • Organizowanie (we współpracy z kontrahentami) szkoleń dla firm serwisowych i pracowników z zakresu prawidłowej obsługi i konserwacji sprzętu gastronomicznego i urządzeń HVAC
  • Wykonywanie zadań administracyjnych związanych z zakupem i instalacją sprzętu
  • Prowadzenie dokumentacji i zarządzanie gospodarką magazynową sprzętu i urządzeń
Oczekiwania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy obejmującej przynajmniej jeden z obszarów:
    • koordynacja wyposażenia obiektów gastronomicznych/handlowych w branży QSR, Retail lub FMCG
    • sprzedaż lub doradztwo w firmie zajmującej się produkcją/dystrybucją sprzętu technologicznego (mile widziany sprzęt gastronomiczny)
    • montaż, instalacja, serwis sprzętu
  • Wykształcenie techniczne lub bardzo dobra, poparta doświadczeniem wiedza techniczna
  • Umiejętność czytania rysunków technicznych, projektów technologicznych i projektów budowlanych
  • Dobra znajomość urządzeń i instalacji HVAC
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych (ok. 2-3 dni w tygodniu praca w terenie, ok. 2 dni zdalnie)
  • Znajmość języka angielskiego (min. B1)
  • Gotowość do pracy na wysokości (konieczność wchodzenia na dach restauracji)
  • Komunikatywność, umiejętność budowania relacji biznesowych i współpracy w zespole
  • Nastawienie na realizację celów, umiejętność pracy pod presją czasu i w zmieniających się okolicznościach
Oferujemy:
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia – wynagrodzenie + pełen pakiet socjalny – prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, Multisport, etc.
  • Przyjazne warunki pracy w międzynarodowej organizacji w zgranym zespole;
  • Możliwość budowania pozycji zawodowej w firmie o dużym potencjale oraz realne możliwości rozwoju.

APLIKUJ TERAZ


Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.