Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o jest łącznikiem pomiędzy światem nauki, biznesu i administracji, pracującym z firmami, uczelniami, jednostkami badawczymi, środowiskiem studenckim i startupami. Inwestujemy w projekty badawcze o wysokim potencjale komercjalizacji poprzez instrumenty finansowe dla jednostek naukowych, animujemy współpracę z firmami oraz prowadzimy przestrzeń, narzędzia i projekty wspierające powstawanie prototypów i startupów.
Specjalista ds. projektów
Miejsce pracy: Rzeszów
- Udzielanie i rozpowszechnianie informacji o możliwości uzyskania wsparcia oraz zasad realizacji projektu (w tym informacji merytorycznych);
- Prowadzenie spotkań/webinarów informacyjnych nt. projektu;
- Udział w wydarzeniach związanych z tematyką innowacji, start-up’ów, na których będzie możliwość zaprezentowania oferty projektu;
- Tworzenie i aktualizacja FAQ, w celu wsparcia uczestników programu oraz usprawnienia komunikacji;
- Prowadzenie strony internetowej projektu, jak również mediów społecznościowych (w szczególności dodawanie aktualnych informacji);
- Ocena formalna wniosków aplikacyjnych do projektu (m.in. wypełnianie kart oceny formalnej, wezwania do uzupełnień/ poprawek wniosku, opracowanie protokół z oceny, itp.);
- Zapewnienie komunikacji z uczestnikami projektu i uczestnikami wydarzeń organizowanych w ramach projektu oraz zapewnienie terminowej i odpowiedniej informacji.
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, europeistyka, administracja, prawo;
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem lub obsługą projektów współfinansowanych ze środków UE w tym:
- doświadczenie w ocenie formalnej wniosków o dofinansowanie projektów;
- doświadczenie w zakresie opracowywania dokumentacji związanej z wdrażaniem projektów UE (regulaminów, wzorów wniosków/umów/sprawozdań, ankiet, itp.);
- doświadczenie w organizacji i prowadzeniu spotkań/webinarów informacyjnych.
- Doświadczenie w zakresie rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć biznesowych.
- Doświadczenie w obszarze marketingu, komunikacji lub PR;
- Doświadczenie w tworzeniu strategii długoterminowych dla działań komunikacyjnych.
- Umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy);
- Reprezentowanie prestiżowej organizacji, zorientowanej na rozwój innowacyjności.