Praca: Specjalista do spraw kadr

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Specjalista do spraw kadr
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/21/1414
OBOWIĄZKI:
Obowiązki: •Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych,•Zapewnienie optymalnego i ustalonego poziomu zatrudnienia;•Przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych,•Poszukiwanie źródeł pozyskiwania kandydatów,•Tworzenie profili kandydatów i prowadzenie bazy kandydatów,•Przeprowadzanie rozmów telefonicznych oraz osobistych spotkań w biurze •Współtworzenie procedur wewnętrznych i regulaminów;•Tworzenie raportów, zestawień oraz analiz zgodnie z zapotrzebowaniem Zarządu;•Inne obowiązki charakterystyczne dla ww. stanowiska.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: ANGIELSKI C1
Uprawnienia: UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNE I INTERPERSONALNE NIEZBĘDNE W PRACY ZAWODOWEJ I ŻYCIU OSOBISTYM


Wymagania inne:

[Inne] : Oczekujemy:•Doświadczenia zawodowego w obszarze HR, w tym praktyczna znajomości przepisów prawa pracy;•Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku•Predyspozycji managerskich i bardzo dobrej organizacji pracy w dynamicznym środowisku;•Znajomości branży produkcyjnej (mile widziane);•Wykształcenia wyższego, preferowane : Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Ekonomia, Psychologia.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie