Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Obsługa i wprowadzenie danych do systemów informatycznych,
- Współpraca z siecią sprzedaży i wykonawcami w zakresie wsparcia sprzedaży i montażu instalacji fotowoltaicznych,
- Obsługa i realizacja procesu rozliczania sprzedaży w zakresie produktów okołoenergetycznych,
- Opracowywanie i modyfikacja procesów związanych ze wsparciem sieci sprzedaży,
- Weryfikacja dokumentacji umownej oraz obsługa procesu związanego z wyjaśnianiem rozbieżności,
- Kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji umownej do archiwum,
- Opracowywanie raportów i analiz na zlecenie przełożonego.
Profil idealnego kandydata:
- Wykształcenie min. średnie,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Skrupulatność i systematyczność,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Znajomość funkcjonowania rynku energii będzie dodatkowym atutem.
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę, w strukturach jednego z największych i stabilnych pracodawców w Polsce,
- Czytelne i transparentne warunki zatrudnienia w firmie przewidywalnej biznesowo,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych – dofinansowanie do wczasów, wypoczynku dzieci i rodzinnych wyjazdów weekendowych, ekwiwalent energetyczny, karta Multisport, PPE, pomoc na cele mieszkaniowe, ubezpieczenie grupowe.