Praca: Referent ds. administracji/sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Referent ds. administracji/sekretarka
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/0857
OBOWIĄZKI:
- bieżąca obsługa sekretariatu Biura Zarządu Spółki, w tym obsługa interesantów, centrali telefonicznej,- rejestracja i opisywanie faktur w systemie,- dbanie o prawidłowy obieg dikumentacji w firmie,- archiwizacja dokumentów,- obsługa gości i spotkań Biura Zarządu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: umiejętność obsługi pakietu biurowego Ms Office


Wymagania inne:

komunikatywność

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie