Praca: Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

(Rzeszów)

Na co dzień w naszym zespole:
  • bierzesz udział w telefonicznych akcjach sprzedażowych,
  • telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy wychodzące,
  • sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,
  • jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,
  • myślisz kreatywnie i charakteryzujesz się wysoką inwencją własną oraz lubisz wyzwania,
  • nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,
  • odpowiada Ci praca zmianowa, odznaczasz się dyspozycyjnością,
  • posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!