Praca: Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

(Rzeszów)

Miesięczne wynagrodzenie na poziomie średnio 6000 zł brutto.

 

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
  • zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę zlecenie (min. 120 godzin),
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego.
Na co dzień w naszym zespole:
  • wykonujesz połączenia do Klientów w ramach kampanii sprzedażowych,
  • aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • jesteś osobą zaangażowaną,
  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
  • odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

APLIKUJ TERAZ


Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.