Praca: Pracownik w contact center

SZUKASZ INNEJPERSPEKTYWY?
Nowa praca jest bliżej niż myślisz.
Dołącz do nas jako:
Umowa zlecenie w contact center

Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1 - Rzeszów

Na co dzień w naszym zespole:
  • obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych,
  • wykonujesz połączenia do klientów z wykonaniem dyspozycji oraz potwierdzenia zleconych przez klienta zleceń,
  • aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • jesteś osobą zaangażowaną,
  • jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,
  • nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,
  • odpowiada Ci praca zmianowa oraz praca w weekendy, odznaczasz się dyspozycyjnością,
  • posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.
Pracuj w miejscu, które zna każdy.
#TyWybierasz
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"? Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!