Praca: Pracownik działu obsługi sklepu internetowego

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik działu obsługi sklepu internetowego
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/21/1333
OBOWIĄZKI:
obsługa klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, obsługa procesu realizacji zamówień, przygotowywanie ofert i cenników, telefoniczna obsługa klientów, obsługa zamówień internetowych, wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, uzupełnianie opisów i parametrów produktów na naszej stronie internetowej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

biegła obsługa komputera i swobodne poruszanie się w Internecie, komunikatywność werbalna i pisemna na bardzo wysokim poziomie, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność , dokładność, umiejętność pracy w zespole, mile widziane: umiejętność tworzenia grafiki reklamowej, znajomość zagadnień z dziedziny sprzedaży internetowej ( sklepy www, portale aukcyjne), znajomość platformy PrestaShop, obsługa Hermes NG.Oferujemy: pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku, umowę o pracę na pełen etat ( po okresie próbnym), stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku, młody zespół sympatycznych ludzi, możliwość realizacji własnych pomysłów, dodatki z funduszu socjalnego, szkolenie w zakresie produktów firmy i wykonywanych działań, możliwość zdobycia cennego doświadczenia

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 18,5 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie