Praca: Konsultant infolinii obsługowej (połączenia przychodzące)

Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów.

Konsultant infolinii obsługowej (połączenia przychodzące)
Zadania:
  • Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu
  • Budowanie długofalowych relacji z Klientami
  • Dbanie o wizerunek marki
Oczekiwania:
  • Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
  • Odpowiedzialność, dokładność, chęć stałego doskonalenia się
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętność organizacji pracy własnej
Oferujemy:
  • Stabilną pracę dla lidera rozwiązań branży energetycznej
  • System premiowy
  • Profesjonalne przygotowanie do roli Doradcy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazną kulturę organizacyjną opartą na szacunku, współpracy i zaangażowaniu

APLIKUJ TERAZ