Praca: Konsultant helpdesk

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Konsultant helpdesk
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/21/5495
OBOWIĄZKI:
Twoim głównym zadaniem będzie telefoniczny kontakt i wspieranie klientów BMM w ramach usług serwisowych - pierwsza linia wsparcia. Twoja praca będzie polegała na:»przyjmowaniu, analizie i rozwiązywaniu prostych zgłoszeń użytkowników systemów ERP i HIS w oparciu o platformę zgłoszeniową,»zgłaszaniu poważnych błędów do konsultantów na kolejnej linii wsparcia,»skutecznej komunikacji z klientami z różnych szczebli (osoby techniczne i nietechniczne, liderzy, kadra zarządzająca),»terminowej i zdalnej obsłudze klientów w codziennym użytkowaniu systemów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

wykształcenie techniczne, np. informatyka, inżynieria produkcji lub pokrewne, przynajmniej roczne doświadczenie w pracy w kontakcie z klientem, np. w dziale helpdesk, Jeśli spełniasz następujące wymagania:na co dzień wykazujesz się empatią, dociekliwością i analitycznym podejściem do identyfikowania potrzeb oraz rozwiązywania trudności IT klientów,»jesteś osobą dokładną, zorganizowaną i odpowiedzialnie podchodzisz do powierzonych zadań,»trafnie ustalasz priorytety,»a dodatkowo chętnie poszerzasz swoją wiedzę na temat nowych technologii IT,

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie