Praca: Konsultant ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/21/3048
OBOWIĄZKI:
Obsługa zgłoszeń i wsparcie informacyjne klienta. Aktywna współpraca z zespołem w zakresie serwisu klienta. Kontakt z dostawcą oprogramowania. Ewidencja kosztów, zakupów, sprzedaży w Systemie Symfonia Handel. Monitoring należności.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: EFEKTYWNA PRACA W ZESPOLE
Uprawnienia: dobra organizacja pracy


Wymagania inne:

Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem Zaangażowanie i rzetelność w realizacji zadań, umiejętności nawiązywania relacji z klientami Jesteśmy dostawcą oprogramowania Symfonia oraz enova, dostarczamy kompletne rozwiązania informatyczne dla małych i średnich przedsiębiorstw. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydata do pracy na stanowisku Konsultant ds. obsługi klienta.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie