Praca: Kierownik oddziału

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rzeszowa
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 157443

Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie, obsługa petentów, przygotowywanie zaświadczeń, decyzji i innych pism.


Praca w budynku na 1 piętrze. Bariery architektoniczne: brak windy, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.


Narzędzia pracy: komputer


 


 


 


 

Zakres zadań

  • kieruje oddziałem (komórką) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • nadzoruje prowadzenie spraw przez pracowników oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • nadzoruje prowadzenie czynności obsługi kancelaryjnej przez pracowników oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • nadzoruje prowadzenie obsługi petentów, przez pracowników oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • nadzoruje prowadzenie ewidencji, rejestrów i sprawozdań przez pracowników oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • sporządza decyzje, postanowienia i inne pisma należące do właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego z zakresu działania oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • udziela odpowiedzi na skargi, petycje i interpelacje
  • załatwia wnioski o udzielenie informacji publicznej
  • załatwia wnioski o wydanie zaświadczeń
  • wykonuje inne czynności wynikające z ustawy prawo budowlane, zlecone przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe administracja, prawo
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego pracy na stanowisku nadzorującym pracowników oraz praca w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach zajmujących się załatwianiem spraw kancelaryjno-administracyjnych
  • Biegła znajomość przepisów ustawy prawo budowlane
  • Biegła znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • Biegła znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Biegła znajomość przepisów regulujących załatwianie skarg i wniosków
  • Znajomość funkcjonowania systemu EZD RP
  • Znajomość przepisów kancelaryjnych, w tym instrukcji kancelaryjnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustawy o służbie cwyilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat B
  • obsługa komputera, znajomość programu EXCEL
  • umiejętności redakcyjne, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i bezprecedensowych