Praca: Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 139309

Warunki pracy


  • Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, brak odpowiednio dostosowanych toalet. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.   

Zakres zadań

  • Prowadzi rejestry kancelaryjne, ewidencjonuje pisma wpływające i wychodzące, rozdziela korespondencję wśród pracowników oraz obsługuje pocztę elektroniczną.
  • Kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu Naczelnikowi Wydziału Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
  • Redaguje pisma na polecenie Naczelnika Wydziału Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
  • Przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Wydziału Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
  • Prowadzi obsługę kancelaryjną zespołów obsługiwanych przez sekretariat Wydziału Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
  • Prowadzi obsługę SWOP- Systemu Wspomagania Obsługi Policji.
  • Archiwizuje i przekazuje dokumenty spraw ostatecznie zakończonych do składnicy akt Wydziału Bezpieczeństwa Informacji Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy pracy kancelaryjno - biurowej w administracji publicznej
  • Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego z godnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
  • Znajomość przepisów z zakresu pracy kancelaryjnej
  • Znajomość przepisów Ustawy o Policji, Ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość obsługi komputera
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność organizacji pracy własnej
  • Dyspozycyjność, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe