Praca: Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 156108

Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Wyposażenie podstawowe na stanowisku pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon. W budynku, w którym mieści się Wydział Komunikacji występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. Budynek stwarza barierę architektoniczą dla osób mających trudności z poruszaniem się, brak windy i ciągi pieszych nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia sanitarno-higieniczne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Przy budynku jest miejsce parkingowe. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.

Zakres zadań

  • Rozdziela, rejestruje i prowadzi ewidencję korespondencji jawnej wpływającej do Kancelarii Ogólnej Wydziału Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
  • Obsługuje służbową skrzynkę elektroniczną SEPP, Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz System Doręczeń Elektronicznych (e-Doręczenia) Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
  • Wspiera w realizacji zadań z zakresu obsługi administracyjno-recepcyjnej sekretariat Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie i jego Zastępców.
  • Prowadzi konsultacje w zakresie stosowania przepisów resortowych oraz aktów wewnętrznego kierowania w zakresie obiegu dokumentacji jawnej w komórkach KWP w Rzeszowie.
  • Redaguje pisma dla kierownictwa.
  • W czasie nieobecności zastępuje pracowników na sekretariatach Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie i jego Zastępców oraz w sekretariacie Wydziału Komunikacji Społecznej.
  • Archiwizuje i przekazuje dokumenty spraw ostatecznie zakończonych do składnicy akt.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe - powyżej roku pracy, stażu w pracy kancelaryjno-biurowej w jednostkach administracji publicznej
  • Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Znajomość przepisów z zakresu pracy kancelaryjnej, Ustawy o Policji, Ustawy o korpusie służby cywilnej
  • Znajomość obsługi komputera
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Dyspozycyjność, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Pożądane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo