Praca: Inspektor sekcji kadr i spraw socjalnych

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Inspektor sekcji kadr i spraw socjalnych
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/21/0198
OBOWIĄZKI:
GŁÓWNE ZADANIA:- prowadzenie akt osobowych- sporządzanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa systemu kadrowego Info-Medica- ewidencja nieobecności- współpraca w zakresie umów dot. rezydentury- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów cywilnoprawnych na udzielanie świadczeń zdrowotnych- archiwizacja dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

WYMAGANIA:- wykształcenie wyższe preferowane: prawo, administracja- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, kodeksu cywilnego, ustawy z dn. 15.04.2011 r. o działalności leczniczej- umiejętność obsługi pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 3 lata(doświadczenie w pracy w podmiocie leczniczym na podobnym stanowisku mile widziane)- umiejętność szybkiego uczenia się- dokładność, sumienność, odpowiedzialność, i zaangażowanie

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie