posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: budownictwo wodne, melioracje wodne, inżynieria środowiska, budownictwo,
posiada minimum dziesięcioletni staż pracy, w tym doświadczenie w koordynacji/lub samodzielnym nadzorowaniu zadań obejmujących realizację robót budowlanych (preferowane zadania z obszaru hydrotechnicznego i/lub współfinansowane przez instytucje międzynarodowe,
posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz należy do izby inżynierów budownictwa,
zna przepisy aktów prawnych mających zastosowanie do zakresu obowiązków, w tym m.in.:
Prawo wodne,
Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych,
Prawo budowlane,
Kodeks cywilny,
Prawo zamówień publicznych,
Rozporządzenie Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
w stopniu zaawansowanym posługuje się narzędziami pakietu MS Office,
zna obsługę programów: Zuzia lub Norma oraz AutoCad.
DODATKOWO DOCENIMY:
znajomość programów GIS.
doświadczenie w koordynacji i/lub samodzielnym nadzorowaniu i/lub rozliczaniu zadań współfinansowanych przez Międzynarodowy Bank Odbudowy i Rozwoju lub Bank Rozwoju Rady Europy.
umiejętność pracy nad wieloma zadaniami jednocześnie i pod presją czasu, rzetelność.
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:
koordynację, nadzorowanie przygotowania i realizacji procesu inwestycyjnego, w tym nadzór nad realizacją kontraktów robót budowlanych i usług, w tym w zakresie harmonogramów i rad budowy/technicznych,
odbiór opracowanych dokumentacji (w tym technicznych) od wykonawców, sprawdzanie ich kompletności i zgodności z warunkami wynikającymi z przetargów oraz obowiązujących przepisów prawa, analizowanie zastosowanych rozwiązań technicznych i przekazywanie zatwierdzonych dokumentacji przyszłym wykonawcom robót,
nadzór nad robotami budowlano-montażowymi realizowanymi przez wykonawców,
udział w pracach komisji odbiorowych, udział w przeglądach okresowych na zrealizowanych kontraktach,
zapewnienie zgodności dokumentowania procesu inwestycyjnego lub przygotowania inwestycji z wymaganiami prawa i instytucji finansujących projekt; prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu przygotowania lub realizacji inwestycji,
przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia w celu zorganizowania przetargów na prace projektowe i roboty budowlane oraz sporządzanie kosztorysów inwestorskich,
udział w pracach komisji przetargowych w przetargach na prace projektowe i roboty budowlane i udział w zespole do nadzoru nad realizacją udzielonych zamówień w zakresie robót budowlanych i usług projektowych,
bieżący nadzór nad przydzielonymi zadaniami inwestycyjnymi,
sprawdzanie pod względem merytorycznym rozliczeń wykonawcy, w tym robót realizowanych w podwykonawstwie, przejściowych świadectw płatności, faktur, rachunków itp. wystawianych przez wykonawców robót,
bieżącą współpracę z Konsultantami Wsparcia Technicznego oraz pozostałymi Wydziałami i Zarządami Zlewni RZGW.
OFERUJEMY:
Umowa o pracę. Stabilne Zatrudnienie.
Dofinansowanie do prywatnej opieki.
Wczasy „pod gruszą”. Bazy noclegowe w całym kraju.