Praca: Ekspert ds. zarządzania flotą transportu wewnętrznego

Ekspert ds. zarządzania flotą transportu wewnętrznego
Miejsce pracy: Głogów Małopolski


 
Opis roli:


Koordynator ds. optymalizacji obszaru zarządzania flotą transportu wewnętrznego będzie wspierać kadrę zarządzającą magazynów logistycznych oraz terminali cross-dockingowych DB Schenker w zakresie optymalizacji zarządzania flotą wózków widłowych. Na obszarze całej Polski (31 magazynów) będzie dbał/a o optymalne wykorzystanie floty, jej zakup oraz utrzymanie (serwis).

 

Twój zakres obowiązków:
  • Praca na styku biznesu (logistyka magazynowa, transport lądowy) i procurementu (zakupów).
  • Doradztwo i zakup sprzętu, uczestnictwo w negocjacjach zakupowych.
  • Analiza danych dotyczących eksploatacji sprzętu, kosztów i terminów przeglądów serwisowych.
  • Analiza danych dotyczących czasu pracy wózków i rekomendowanie rozwiązań w zakresie ich optymalnego wykorzystania.
  • Inicjowanie oszczędności kosztowych dotyczących wykorzystania floty wózków widłowych.
  • Współpracę z szefami jednostek magazynowych oraz innymi działami w firmie.
  • Optymalizację wykorzystania floty wózków widłowych w Polsce i Klastrze North&East Europe.
  • Bieżącą współpracę z dostawcami sprzętu MHE w zakresie wyboru nowego sprzętu, zwrotu używanego sprzętu, napraw, uszkodzeń, nowych rozwiązań etc.
Profil kandydata:
  • Doświadczenie w zakresie utrzymania floty transportu wewnętrznego (wózków widłowych) – warunek konieczny; mile widziane doświadczenie: w firmie o rozproszonej strukturze, posiadającej dużą flotę wózków.
  • Dobre przygotowanie merytoryczne – warunek konieczny: znajomość technologii w zakresie wózków widłowych (np. producentów oraz rodzajów wózków i ich zastosowań, dostępnych na rynku rozwiązań i ich kosztów; zorientowanie w kwestiach związanych z serwisowaniem oraz rozliczaniem motogodzin).
  • Umiejętności analityczne (np. wyciąganie wniosków z dużej ilości danych; dopasowanie rozwiązań do konkretnych procesów).
  • Orientacja na innowacyjne rozwiązania i optymalizację procesów.
  • Umiejętność nawiązywania relacji z osobami na różnych poziomach organizacji.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych (po okresie pandemii – obecnie pracujemy zdalnie).
Oferujemy:
  • Pracę na samodzielnym, eksperckim stanowisku związanym z wdrażaniem najlepszych praktyk i optymalizacji w zakresie wykorzystania sprzętu MHE.
  • Przestrzeń do realizowania własnych pomysłów i wdrażania innowacji.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez Schenker.
  • Pracę w stabilnej, nieustannie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży.
Kultura i rozwój:
  • Przyjazna atmosfera w pracy.
  • Możliwość rozwoju i podniesienia kwalifikacji.
  • Dla obcokrajowców wsparcie prawne przy uzyskaniu tymczasowego karty pobytu i innych dokumentów.
  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach - Turniej Sportowy.
  • Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach charytatywnych: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania.
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń.
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe (po przepracowanym roku).
  • Możliwość wzięcia udziału w programie mentoringowym.
Benefity:
  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą.
  • Możliwość korzystania z ZFŚS- możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty multisport.
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.


APLIKUJ TERAZ