Praca: Dysponent ds. sprzedaży i obsługi contact center (sprzedaż ubezpieczeń)

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Dysponent ds. sprzedaży i obsługi contact center (sprzedaż ubezpieczeń)

Centrum Obsługi i Operacji

Twoje miesięczne wynagrodzenie z premią do 6000 zł brutto

(Rzeszów)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • obsługujesz telefonicznie klientów,
  • sprzedajesz produkty ubezpieczeniowe,
  • obsługujesz aplikacje bankowe,
  • dbasz o jakość obsługi i satysfakcję klientów.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,
  • lubisz sprzedawać, mile widziane doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń, w tym ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych,
  • masz co najmniej wykształcenie średnie,
  • umiesz korzystać z komputera i łatwo uczysz się aplikacji,

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!