Kompleksowa obsługa i dbanie o sprawne funkcjonowanie pracy biura
Organizacja spotkań biznesowych
Wsparcie zespołu zarządzającego w jego codziennej pracy
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym e-faktury
Sporządzenie pism i innych dokumentów korporacyjnych
Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie przepływu informacji i dokumentów
Rejestracja, nadzór nad obiegiem i archiwizacja dokumentów firmowych
Realizacja działań marketingowych (e-marketingowych i social media)
Współpraca z kontrahentami i urzędami
Organizacja podróży służbowych i wydarzeń firmowych
Przyjmowanie, rejestrowanie i archiwizacja dokumentów
Zamawianie materiałów biurowych i dbanie o ich dostępność
Przyjmowanie gości, obsługa recepcyjna
Dbanie o estetykę biura
Bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych
Kontakt i współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług
Zarządzanie kalendarzem dostępności i rezerwacji sal konferencyjnych
Koordynowanie korzystania z samochodów służbowych przez pracowników i prowadzenie dokumentacji samochodów służbowych
Prowadzenie dokumentacji z zakresu ubezpieczania mienia i OC spółki
Współpraca z brokerem w zakresie ubezpieczeń
Nasze wymagania
Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata
Komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz doskonała organizacja własnej pracy
Znajomość pakietu Microsoft Office
Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
Rozwój zawodowy wewnątrz firmy poprzez rekrutacje wewnętrzne
Pakiet świadczeń pozapłacowych: karta Multisport, paczki świąteczne dla dzieci pracowników, świadczenia z ZFŚS m.in. dofinansowanie wypoczynku, świadczenia świąteczne, dofinansowane posiłki w kantynie zakładowej, ubezpieczenie grupowe