Praca: Przedstawiciel handlowy

 

DKS Sp. z o.o. istnieje na rynku od 1993 roku. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem urządzeń i partnerem biznesowym dla wielu Klientów, którzy zaufali Nam w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań optymalizujących procesy drukowania, kopiowania i skanowania. Współpracujemy z najbardziej popularnymi producentami w branży. Działamy na dużą skalę i cały czas się rozwijamy: realizujemy kontrakty sprzedażowe i serwisowe dla tysięcy Klientów w całej Polsce, mamy sprawne zaplecze logistyczne i 12 oddziałów w największych polskich miastach, a przede wszystkim profesjonalny i zaangażowany Zespół, który tworzy tą firmę. Więcej na www.dks.pl.

 

Dołącz do naszego Zespołu jako:

Przedstawiciel handlowy
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: PH/RZESZÓW/2019/
Główne zadania:
  • pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych z różnorodnych branż w zakresie sprzedaży urządzeń, części i usług związanych z procesami drukowania, kopiowania i skanowania,
  • regularny kontakt i podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi Klientami firmy,
  • doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań,
  • negocjowanie warunków handlowych i zawieranie umów z Klientami,
  • przygotowywanie ofert handlowych w odpowiedzi na potrzeby klientów,
  • współpraca z innymi działami firmy w zakresie wdrażania odpowiednich rozwiązań pod względem technicznym,
  • praca w oparciu o system CRM.
Będziesz miał/a możliwość oferowania szerokiej gamy produktów i usług:
  • urządzenia drukujące i kopiujące różnych producentów (drukarki, kopiarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne, niszczarki),
  • intuicyjne oprogramowanie do zarządzania drukiem,
  • usługi autoryzowanego serwisu: montaż i uruchomienie urządzenia, przeglądy okresowe, usuwanie awarii, doradztwo i wsparcie techniczne.
Od kandydatów oczekujemy:
  • doświadczenia zawodowego w pozyskiwaniu nowych klientów i w sprzedaży usług B2B,
  • otwartości na potrzeby klienta i umiejętności budowania z nimi relacji,
  • łatwości nawiązywania kontaktów i wysokiej kultury osobistej,
  • umiejętności autoprezentacji i entuzjazm w nawiązywaniu relacji,
  • umiejętności obsługi komputera na bardzo dobrym poziomie,·
  • nastawienia na naukę nowych rzeczy i zdobywanie umiejętności,
  • odpowiedzialności, samodzielności, zaangażowania,
  • umiejętności ustalania priorytetów,
  • prawa jazdy kat B i gotowości do pracy w terenie,
  • zainteresowanie branżą nowych technologii lub IT będzie dodatkowym atutem.

Dodatkowym atutem będzie znajomość branży i doświadczenie w obszarach sprzedaży nowoczesnych technologii, urządzeń drukujących lub software.

 

Oferujemy:
  • pracę w oparciu o bogatą ofertę produktów i rozwiązań największych producentów w branży (tj. KONICA MINOLTA, LEXMARK, CANON, HP, es-te, KIP i CONTEX),
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę, w której liczą się dobre relacje i naturalne podejście do klienta,
  • atrakcyjny i przejrzysty system wynagradzania (część stała + premia),
  • pracę w godzinach 8:00-16:00 (poniedziałek- piątek),
  • odpowiednie wdrożenie produktowe oraz wsparcie rozwoju umiejętności sprzedażowych,
  • dostęp do bazy wiedzy,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne dostosowane do poziomu zaawansowania wiedzy - również u producentów urządzeń,
  • możliwość awansu w ramach struktury Działu i Firmy,
  • komfortowe narzędzia pracy (komputer, telefon komórkowy, samochód służbowy z możliwością wykorzystania do celów prywatnych),
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dofinansowanie do karty Multisport,
  • atrakcyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie,
  • pracę w miłej atmosferze.

APLIKUJ TERAZ


Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.