Praca: Administracja biurowa

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Administracja biurowa
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/21/1317
OBOWIĄZKI:
obsługa sekretariatu obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,prowadzenie oraz nadzór nad ogólnym kalendarzem spotkań,bieżące prace biurowe związane z administracją,nadzór nad zaopatrzeniem biura w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe,współpraca z działem księgowym, dekretacja dokumentówadministracyjna obsługa biura oraz spółek firmy,przygotowywanie pism, umów, deklaracji podatkowych oraz wniosków,prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,uczestnictwo w obsłudze formalno-prawnej,aktywna sprzedaż realizowanych inwestycji – budownictwo mieszkaniowe,obsługa posprzedażowa,inne prace zlecone.Oczekujemy doświadczenia na wyżej wymienionym stanowisku,obsługa urządzeń biuro
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie